Beställning hemleverand

Hej,
Jag har lagt en beställning order #3551, med hemleverans på lörd mellan 09-17.
Vill bara dubbelkolla så att den verkligen kommer att levereras? Skall vara till en tillställning lörd kväll. Och om man kan få ett lite mer specifikt tidsspann?
Tack på förhand.//Mia (Marie-Louise)
Mia hansback Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej,

    Avseende hemleverans så måste du maila till hemleverans@picard.se.
    Vi har ingen acces här för att se orders och leveransdagar.
    Johan Söderlind Product & Marketing Manager
  • Hej! Har just lagt order 3640 för hemkörning v 6. Det har är vår andra hemkörning, den första gick bra och chauffören hittade trots att Lindhaga inte ligger inne i Västerljungs samhälle. Vi skickade er för säkerhets skull en väganvisning till Lindhaga från E4:an Vagnhärad. Har den kommit bort så skickar vi gärna igen, maila cnab934@gmail.com så kommer den.
    Vänligen
    Claes Nydahl
    Claes Nydahl
  • Hej Claes,

    Maila in din vägansvisning till hemleverans@picard.se så skickar de vidare den till transportören.
    Johan Söderlind Product & Marketing Manager
  • Jag beställde för några dagar sedan varor för hemleverans till i dag 26/5 kl 12-18. Order 5048.
    Jag fick igår ett sms från transportören att dom skulle leverera.
    Idag hände ingenting. Vid 15-tiden ringde jag Xter och frågade om ungefärlig tidpunkt för leverans vilket dom ej kunde ge. SMS skulle skickas när varorna var på väg. Inget SMS kom förrän kl 21;20 och varorna levererades kl 21:30 d v s 3 1/2 tim efter utlovad tid. Chauffören lyckades inte heller ringa på porttelefonen så att jag skulle kunna låsa upp porten, utan jag fick ta mig ner och hämta varorna i porten.
    På  min fråga varför leveransen var så sen skyllde han på mycket trafik!! Synnerligen dålig dålig service!  Jag ringde en Piicardbutik vid 18-tiden och förstod då att det varit mycket problem med leveranser.  Byt leverantör!!!!!
    Sven Sjögren
  • Hej Sven,

    Inte roligt att få missnöjda kunder. Vi har nyligen bytt distributör då vi hade problem med den förra. Vi har dock haft några misslyckade leveranser så här i början innan allt är intrimmat.Maila mig på johan.soderlind@picard.se så tar vi detta vidare.
    Johan Söderlind Product & Marketing Manager

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.