Hemleverans

UNDVIK HEMLEVERANS!!!

Jag är så ledsen och besviken ni har verkligen den sämsta hemleverans tjänst jag har varit med om!! Jag tror jag kommer gråta hela Julen är ju förstörd nu tack så mycket Picard!!

Jag har varit kund hos er sedan jag var små i frankrike och aldrig har jag varit med om nånting liknande! Jag har beställt min order #2671 för 14 dagar sen och fick leverans ikväll 23e december kl19:40 till vår jul middagen imorgon eftersom varje år alla jul varor tar ju slut på butikerna under jul veckan så vi tänkte fantastisk med hemleverans då vi behöver inte stressa i år! Gud vad jag hade fel!

Halva beställningen saknas ju och det vi faktiskt fick var inte fryst längre OACCEPTABELT!! Hur ska vi lösa jul middagen utan Kapun fylld med kastanjer som var huvudrätten och löjrom till förrätt?? även andra varor saknas! Ni har inte ens en telefonnummer för leverans kundtjänst!!! ALLA andra hemleverans tjänster i Stockholm måste har det men inte ni?? Och självklart man blir levererad samtidig som ni stänger alla butiker i stan så man kan inte ens lösa eran misstag!

Jag hoppas verkligen ni löser eran leverans tjänst så snabbt som möjligt för att det där är oacceptabelt! Har aldrig varit med nånting liknande! Jag hoppas ni är nöjda nu finns det en fransk familj utan Jul middag imorn tack till er!!! Jag hoppas verkligen jag kommer få varenda öre tillbaka annars så har ni tappat en kund för alltid!!
Alexis Delestre Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.