Hemleverans

Jag har försökt nå er kundtjänst på mail och på telefon under förmiddagen utan framgång. Det gäller ändring av dag för hemleverans.
Douglas

Kommentarer

  • Hej Douglas,

    Har du ett ordernummer?

    Mvh Emil
    Emil Jonsson
  • Hej!

    Ja, 11866
    Douglas
  • Tack. Som jag ser det är denna order redan på väg ut för leverans.
    Emil Jonsson
  • Jag begärde att ändra leveransdatum i enlighet med era regler, d.v.s. innan "stopptid". Jag kommer inte att kunna ta emot leveransen. Har ringt och mailat hemleverans utan svar under dagen.

    Jag anser att jag inte är betalningsskyldighet för köpet. Vänligen kontakta mig på det nummer eller mail jag uppgav i min beställning.
    Douglas
  • Hej,

    Jag förstår. Vi undersöker om det går att ändra leveransdagen till imorgon, skulle det funka?

    Emil Jonsson
  • Hej,

    Som jag skrev i mitt mail till er/hemleverans är onsdag den 25e bäst. Då kan jag vara tillgänglig från kl 16.
    Douglas
  • Vet inte om meddelandet gick igenom. Onsdag den 25e fungerar bättre.
    Douglas
  • Leverantören försökte leverera beställningen idag klockan 21:36.

    Jag förutsätter att jag inte är betalningsskyldig för beställningen då jag begärde ändring av leveransdag innan klockan 14:00 igår söndag, d.v.s. er "stopptid". Tar ni bort fakturan från Klarna eller skickar ni en ny beställning med leveransdag onsdag den 25e?
    Douglas
  • Hej Douglas!

    Vi beklagar detta krångel och jag ser över vilka möjligheter vi har att få produkterna levererade till dig imorgon.

    Återkommer inom kort.
    Tobias Ekvall

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.