Hemleverans & kylkedja

Hej,

Jag har gjort en Picard beställning i Augusti och blev väldigt besviken med leveransen. Det var tydligt att transportören inte hade använt någon frysbil för att varor hade börjat tina upp. Jag väntar nu på en ny leverans på lördag och önskar verkligen att det här problemet ska inte upprepas. Jag rekommenderar att ni dubbelkollar med Gordon vilka typer av lastbilar de använder och att ni kontrollerar att djupfrysta varor inte har börjat tina upp vid slutet av dagen i lastbilen.

En kylbil med lite is räcker inte, det måste vara en ordentligt frysbil så att kylkedjan ska inte brytas!

Så att ni vet, jag är inte den enda kunden som upplever problem med leverans från Picard. Det vore synd om era kunder, som dessutom tycker mycket om era produkter, väljer att inte längre beställa från er bara för att er transportör bryter kylkedjan...

Mvh,
Romain

Romain Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.