Hemleverans

Hej, tidigare levererade ni till Dalarö, är det ngt ni kommer återuppta?
Har ingen möjlighet att besöka butik och är mkt förtjust i era produkter...

Thomas W

Kommentarer

  • Hej,

    Vi håller på att se över vilka postnummer vi kan leverera till. Vi bytte distributör i somras och håller på att jobba igenom detta. Förhoppningsvis kommer Dalarö åter.
    Johan Söderlind
  • Hej!

    Beställde varor den 30 juni. Fick bekräftelse på att beställningen skulle levereras den 4 juli. Samma dag drogs betalningen, inkl. frakt (89 kr), från mitt konto. Nu har snart en månad gått och inga varor har levererats trots påstötningar via e-mail, telefon och brev. Varför händer inget på Picard?

    Hälsningar
    Johan L
    Johan Låftman
  • Hej, tyvärr har vi upplevt problem med våra hemleveranser och det brister i överenskommelsen med våra leverantörer. Vi har under sommaren jobbat på en ny strategi och den 15 augusti öppnar vi ehandeln igen.

    Jag kommer att göra en fullständig återbetalning till dig. Kan du skicka ditt ordernummer så tar jag vidare ärendet?
    Tobias Ekvall

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.