icke levererad beställning

Hej, i onsdags skulle jag fått hemleverans men fick istället ett sms samma dag om att varorna inte var med i bilen och att kontakta er. Det gjorde jag per mejl, men ni har fortfarande inte svarat! Vänligen återkom snarast om var min leverans finns och annars att makulera den klarna-faktura som nu står och tickar! Beställning 3962 var ordernummer.
Liselotte Fridh

Kommentarer

  • Hej Liselotte,

    Jag skickar detta vidare till vår kundsupport (hemleverans@picard.se) så kontaktar de dig.

    Johan Söderlind



  • er chaufför bara sket i att leverera även denna gång!!’ Fick sms om att han inte kunde komma in i port! Jag har ingen port då detta är ett radhus och jag a

    nu är jag less på detta !!
    Liselotte Fridh
  • Två olika ”ursäkter” för samma leverans idag!!! Ni får nog byta leverantör! Denna som skulle kommit i onsdags som jag fick konrakta er om 3ggr innan jag fick svar 2 dagar efter min reklamation! Sen plötsligt ett sms att den skulle levereras idag lördag så vi stannade därför hemma hela dagen! För att sen eftermiddag få dessa meddelanden som jag bifogat! Ta bort min faktura för jag kommer INTE betala för detta oavsett om ni lyckas leverera vilket jag inte tror efter vad jag upplevt här som kund! 


    Liselotte Fridh
  • Följetången fortsätter - se bifogad bild .., detta är så otroligt uruselt att jag vet inte vad jag ska säga längre. Jag förutsätter att ni tar bort klarna-fakturan omeddelbart
    Liselotte Fridh
  • Liselotte!

    Allt annat än acceptabelt. Rent ut sagt uruselt av vårt transportföretag som vi nu för allvarliga diskutioner med om fortsatta uppdrag.

    Jag ber vår kundsupport lösa detta med dig asap.
    Johan Söderlind
  • 3792666460311
    Väntat hela dagen utan att varirna levererats. Nu är kl 18.30. Helt oscceptabelt.

    Två beställningar tidigare levererades varorna fel dag. En ren slump att jag var hemma.

    Vi talar om stora o dyra leveranser på över 1000 kr


    Så här får det bara inte gå till. Kontakta mig omgående.

    Eva Larsson
    mobil 070 459 22 19
    eva.kl@icloud.com
    Eva Larsson
  • Hej Eva,

    Det är vår kundservice via hemleverans@picard.se somtar hand om vår e-handel. Vad jag förstår har de tagit hand om ärendet.
    Johan Söderlind
  • Hej
    Jag väntade på min midsommarleverans igår kväll, transportbilen kom men min leverans var inte med. Hade varit bra att få veta innan för att kunna lösa på annat sätt. Nu reser jag bort och vill definitivt inte ha någon leverans i nästa vecka eller närhelst den kan tänkas bli. Jag har skickat meddelande till er kundtjänst, hemleverans@picard.se, och bett dem bekräfta avbokningen, men det kommer inget svar. Emotser återkoppling ang ordernr 5603
    Anna Öberg
  • Anna,

    Hoppas att du fick återkoppling från Hemleverans angående den minst sagt misslyckade ordern. Om inte så maila mig på johan.soderlind@picard.se

    Johan Söderlind

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.