Missnöje med hemleverans

Halvtinade produkter.

Kristina Forss

Kommentarer

  • Hej,

    Ledsen för sent svar. Maila till hemleverans@picard.se så tar vår kundsupport hand om detta.
    Johan Söderlind
  • Den 18 november kom min beställda - och betalda - leverans från Picard kl.22.30, alltså en timme senare än som  överenskommits som senaste leveranstid. Det gjorde inte så mycket, jag har förståelse för att oväntade saker kan hända. Men det jag absolut inte kan acceptera är halvtinade varor.  Flera av
    varorna fick jag kassera direkt som oaptitliga. Kartongen som varorna kom i var så blöt i botten att den gick sönder när jag ställde på diskbänken.

    Jag har beställt varor flera gånger tidigare från Picard, och alltid varit nöjd. Nu är jag emellertid direkt förbannad.

    Kan jag få en kommentar, tack!

    Kristina Forss
    Kristina Forss
  • Hej Kristina,

    Mailade du inte in till hemleverans@picard.se och fick hjälp? Jag har kontakt vår kundsupport och skickat vidare ditt mail.

    Johan Söderlind
  • Jag vill genast reklamera hemleverans 2972. Endast halva leveransen var med. Jag vill snarast ha kontakt för att få resten av varorna eller kreditering för de varor jag inte fått. Det är mycket irriterande att det inte finns ett telefonnummer till  kundtjänst. Det har alla andra hemleverantörer jag handlar av.
    Hör av er genast tack
    Hälsningar
    Stina
    Stina Reland
  • Hej Stina,

    Jag förmodar att du har kontaktat hemleverans@picard.se.? De sköter om all kontakt avseende våra hemleveranser. Har du inte fått alla varor så debiteras detta inte ditt kort.
    Johan Söderlind
  • Hej Johan,
    Mailadressen hemleverans@picard.se fungerade inte när jag behövde göra min reklamation den 23 dec. Inget formulär kom upp. Men jag lyckades få kontakt en annan väg och har nu blivit krediterad enligt min reklamation och är nöjd.
    Hälsningar
    Stina
    Stina Reland
  • Hej ,
    Jagar endast fått halva leveransen #3025, och då det är nyår är detta katastrof då jag behöver varorna idag. Jag har mailat er men får inget svar. Dessutom kom leveransen en timme sent och bar halvt upptinad, inte ok alls.Detta är första gången jag handlar hos er och är mycket besviken. Jag behöver veta var resten av minleverans är då jag betalt och behöver den idag ! Detta är oacceptabelt!

    Jacqueline humphries
  • Hej,

    Jacqueline. Beklagar det inträffade. ta kontakt med hemleverans@picard.se så ser de till att ta hand om ditt ärende.
    Johan Söderlind

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.