Reklamation

Hej! Jag köpte en hallonpaj från er på coop. Den smakade inte som vanligt, utan härsket, så vi slängde den. Vi betalade ca 70 kr knappt. Kan vi få pengarna tillbaka?
Linnea Nygren

Kommentarer

  • Hej Linnea.

    Jag tror att du redan fått kontakt med vår ansvarige för dagligvaruhandeln. Men reklamationen måste ske till inköpsstället. I dittt mail till kundservice skrev du Johanna Nygren är ni samma person?
    Johan Söderlind
  • Hej. Köpte detta i förra veckan. Bäst före 7/8-21. Ett skämt. Fick slänga alltihopa. Piccard Sthlm.
    Marcus Movitz
  • Hej, detta var väldigt tråkigt att se, om du skickar din adress till mig och vilken butik det var så skickar jag ett presentkort till dig och tar upp det med ansvarig i butiken.
    ​kontakt@picard.se
    Terese Johansson
  • Det var Piccard på Karlavägen

    Marcus Movitz
    Brantingsgatan 33
    11535 Sthlm
    Marcus Movitz
  • Tack Marcus!
    Terese Johansson
  • Ännu inte sett ngt. Mvh
    Marcus Movitz
  • Det är på väg 😀
    Terese Johansson
  • Hej! Jag fick med ett par plastbitar i en påse ratatouille, tyckte att auberginen bjöd ovanligt spänstigt tuggmotstånd… Har halva paketet kvar i frysen. Hur reklamerar jag detta på bästa sätt så att ni får möjlighet att undersöka vad som har hänt?
    Rickard Karlsson Lundmark
  • Hej, du får gärna maila mig en bild på förpackningen där man ser 
    terese.johansson@picard.se
    Terese Johansson
  • Hej,

    Jag beställde varor från Picard med ordernummer 8067. En av produkterna vad jag beställde var smördegsknyten med medelhavssmak, 30 st × , 63,95 kr. Tyvärr fanns inte den här produkten med när jag fick hemleveransen. I stället för det så var det ett påse mini croissanter. Inte helt nöjd när vi fick gäster och hade 10 mini croissanter istället för 30 smördegsknytar..

    Mvh,
    Anna
    Anna
  • Hej Anna, tråkigt att höra detta, om du mailar mig din adress på kontakt@picard.se så skickar vi gärna en kompensation 🌸
    Terese Johansson
  • Hi all, twice, I received the delivery with defrosted products. 1st delivery was reembursed. In the second some products were defrosted and others frozen. Seems that meat were defrosted and frozen again- not the same color. It is very dangerous for consumption and Picard do not realize that this way they might kill someone. Be careful! Do not order on line- I will not! I asked to be reembursed and have been already waiting for 2 weeks!
    Alyona
  • Hi, have have forward this tho the one who is responsible for our homedelivery, have they contacted you?
    Terese Johansson
  • Hi, unfortunately not. I have not been contacted yet. Thank you for your help
    Alyona
  • Thats bad, I will contact them again tomorrow,
    /Terese
    Terese Johansson

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.