Reklamation av No 11 pizza

Har skickat mail till kontakt@picard.se 2 ggr nu ang. att jag vill reklamera men har inte fått någon som helst återkoppling, inte ens en bekräftelse på att ni mottagit mitt mail. Så jag testar att skicka in min reklamation via detta forum där svarsfrekvensen ändå verkar vara högre än 0.

Jag köpte No 11 pizza i min lokala ICA-affär för jag tyckte den såg god ut med getost, valnötter & honung.
När jag väl skulle lägga in pizzan i ugnen så fanns det inte spår av valnötter på den vilket gjorde mig mycket besviken.
Jag vill nu reklamera denna vara då den absolut inte motsvarar mina förväntningar samt säljs med falsk varudeklaration då den saknar 1 av 3 utlovade ingredienser.
Bifogar bilder på förpackning och pizza.




Martin Adlerborn Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej och ber om ursäkt för sen återkoppling. Så där skall pizzan helt klart inte se ut. Eftersom du köpt pizzan på ICA och inte i en av våra butiker måste du vända dig till ICA som då ersätter dig. Nu vet jag inte var du bor men bor du i närheten av en Picard butik så kan vi skicka dig ett presentkort som extra ersättning. Maila i så fall johan.soderlind@picard.se
    Johan Söderlind Product & Marketing Manager

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.