Reklamation

Hej,
Jag köpte nyligen två st pizzor, no 6, prod nr 71732, som var oätliga pga en mycket äcklig bismak på fläsket och skinkan.
Önskar kompensation på något sätt.
Hälsningar, Märtha
Märtha Puranen Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej,

    Det var tråkigt att höra då vi inte fått in någon liknande reklamation tidigare på denna produkt. Vänd dig till butiken du köpte pizzorna så hjälper de dig!
    Johan Söderlind Product & Marketing Manager
  • Hej,
    Jag tog upp detta med kassapersonalen på affären idag. Den personen rekommendetade mig att ta direktkontakt med producenten, alltså Picard.
    Jag bedömer att det var s k galtsmak på skinkan, dvs att köttet kom från icke kastretade handjur. Riktigt äcklig smak var det i alla fall. Gick inte att äta.

    Märtha Puranen
  • Hej,
    Vet inte om min förra kommentar nått fram.
    Tog upp detta med kassapersonal på affären idag. Fick av hen rekommendationen att kontakta er direkt. Misstänker att den äckliga bismaken kan komma från icke kastrerade galtar, s k galtsmak. Guck i alla fall inte stt äta pga detta.
    Märtha Puranen
  • Hej, vi har inte haft några reklamationer tidigare på den pizzan. Köpte du den i en icke Picard butik så skall de ersätta dig. Om du köpte den i en Picard butik så hjälper vi dig direkt. Om du skickar mig din adress så kan du få ett presentkort.

    johan.soderlind@picard.se
    Johan Söderlind Product & Marketing Manager

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.