Saknade varor vid hemleverans?

Vi beställde tre olika varor varav en vara beställde vi tre stycken av så totalt fem varor. Detta står specificerat på både beställning och faktura samt leveransbesked. När vi öppnade kartongen så saknades två utav varorna trots att de stod med på leveransbeskedet. Jag har försökt ringa er kundtjänst i två dagar och ingen svarar trots att ni ska ha den öppen vardagar mellan 9 och 17 samt att vi har mailat och inte fått något svar heller. Jag vill ha tag på någon som antingen kan kreditera oss för saknade varor eller köra ut nya.

Kommentarer

  • Hej Anders. Skulle du kunna skicka ordernummer till oss så ska jag se över detta ärende omedelbart.
    Tobias Ekvall
  • Ordernr 12042
    Anders
  • Tack!

    Jag kollar på din order och kan se att en produkt blev borttagen. Vilka varor exakt var det som saknades i ordern?

    Den varan jag kunde se i ordern var att en förpackning Smördegsknyten föll bort.

    Vore toppen om du kunde skriva vilka produkter du inte fick så att jag kan ordna detta.
    Tobias Ekvall
  • Hej igen! Medveten om smördegskmyttena. Men det skulle vara tre paket små cheesburgare. Och det levererades bara ett paket. Mvh//Anders
    Anders
  • Det som saknades var 2 st paket med små cheeseburgare. Vi hade beställt 3 men fick bara ett. Det som levererades var 1 st petitfours (16 st), 1 st smådesserter (16 st) samt 1 st mini cheesburgare. Vi såg på leveransbeskedet att smördegsknyttena saknades. Så det hade vi redan koll på.
    Mvh /Anders
    Anders Leinhagen
  • Hej Anders. Ber om ursäkt för sen återkoppling. Vi har nu gjort en återbetalning till ditt konto. Vi saknar själva återkoppling från våra leverantörer i ärendet.

    Här får du en rabattkod på 10% som kompensation för besväret: GLADSOMMAR10
    Tobias Ekvall

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.