Utebliven hemleverans

Jag väntade en hemleverans idag mellan 12-18, klockan är nu 20.30 och jag inser att den inte kommer levereras. Jag har inte fått någon som helst återkoppling ang. en eventuell försenad leverans, ingenting. 
Jag kräver därmed omedelbar återbetalning. Jag har varit trogen kund i er butik i flera år men detta är andra gången detta sker och det här var sista gången jag handlade hos er. Tack för att ni återbetalar mig omedelbart imorgon bitti.
Anna Geijer

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Som sagt tråkigt och oacceptabelt att detta sker. Vi har nyligen bytt distributör och uppenbarligen har de fallerat. Fick du kontakt med hemleverans@picard.se och din återbetalning? Maila annars in till mig på johan.soderlind@picard.se så tar jag hand om det personligen.
    Johan Söderlind
  • Jag fick varor hemlevererade från er 14/2 där en vara, som jag beställt, fanns på följesedeln men inte i leveranslådan!
    Hur gör ni med detta??
    Undrar
    Birgitta Lindberg

    Birgitta Lindberg
  • Hej Birgitta Frågor kring vår e-handel och hemleverans besvaras via telefon 070-2338918 eller mail hemleverans@picard.se
    Terese Johansson

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.