Var är min beställning???

Min beställning (#12454) bör komma fram i måndags, men jag har inte fått något. Försökte både skriva till och ringa kundtjänsten på hemleverans, men får inget svar. Ni får gärna avbeställa allt. Jag orkar inte jaga er mer!! Tack och hej!




Xuan

Kommentarer

  • Hej Xuan. Beklagar verkligen detta. Vill bara bekräfta att du inte fått någon order?

    Om du inte fått några produkter så ser jag till att du får en återbetalning, men även en kompensation för vår bristfälliga service i detta ärende.


    Tobias Ekvall
  • Nej, jag har fortfarande inte fått produkter efter en vecka. Dessutom verkar de flesta produkter i min order vara slut, trots att det går att beställa på nätet. Det finns mycket ni behöver fixa med er webbshop känns det som. Det blir bra med återbetalning plus kompensation. Tack!
    Xuan
  • Ordern är nu återbetald. Vi beklagar detta och ser över vår webbshop samt leveransrutiner.

    Här är en kod för 15% rabatt vid beställning online: Kompensation15

    Vår hemleverans drar igång i mitten av augusti igen. Välkommen tillbaka då.
    Tobias Ekvall

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.